Η παραχώρηση της συντήρησης των υποδομών του ΟΣΕ σε ιδιώτες αναμένεται να σημάνει το τέλος της μορφής του Οργανισμού με τη σημερινή του μορφή.
Σε περίπτωση που υλοποιηθεί, θα μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας τουλάχιστον 800 εργαζόμενοι από το σύνολο των 1.508 που απασχολεί ο Οργανισμός.
Στην ομάδα υψηλού κινδύνου εντάσσονται κυρίως όσοι εργάζονται στη γραμμή, οι οποίοι ανέρχονται σε περίπου 550 άτομα, οι τεχνίτες που υπολογίζονται σε 250 άτομα αλλά και αρκετοί διοικητικοί υπάλληλοι και μηχανικοί, τους οποίους θα συμπαρασύρει το ντόμινο μείωσης των δραστηριοτήτων της εταιρίας.
Στόχος της διοίκησης του Οργανισμού είναι η συντήρηση που αποτελεί το κυρίαρχο αντικείμενο του Οργανισμού μετά την ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ίδρυση της Rosco, να χωριστεί σε εργολαβίες, οι οποίες θα υλοποιηθούν μέσω ΣΔΙΤ (Συμβάσεις Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα).
Η άρτια συντήρηση του δικτύου αποτελεί άλλωστε απαίτηση και των υποψήφιων επενδυτών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θεωρείται βέβαιο ότι θα ζητήσει σύμβαση με αυστηρές ρήτρες για τις περιπτώσεις πλημμελούς συντήρησης.
Πηγές της διοίκησης του ΟΣΕ σημειώνουν, πάντως, ότι ακόμα και να προχωρήσουν οι ΣΔΙΤ, οι θέσεις εργασίας διασφαλισμένες, συμπληρώνοντας πως ο Οργανισμός μπορεί να επανατοποθετήσει το πλεονάζον προσωπικό στους τομείς της σηματοδότησης, της διαχείρισης της κυκλοφορίας αλλά και του ελέγχου της συντήρησης.
Πηγή: Έθνος (Από news247.gr)