30 Σεπ 2011

Το χρονικό ενός ακόμη παράλογου δημοτικού συμβουλίου…

Η «Δράση» άλλαξε την έκβαση της συζήτησης στο θέμα των εργαζομένων στην ΚΕΒ

«Κατεπείγουσα» συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου συγκάλεσε χθες βράδυ, 29 Σεπτέμβρη, η διοίκηση, για το θέμα της μεταφοράς των υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης Βριλησσίων (ΚΕΒ), στο Δήμο και στα Νομικά του Πρόσωπα. Αιτία του «κατεπείγοντος» ήταν το γεγονός της δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης της απόφασης λύσης της ΚΕΒ, (σύμφωνα με τις αναγκαστικές ρυθμίσεις του «Καλλικράτη»), η οποία πλέον βρίσκεται υπό εκκαθάριση, συνεπώς έπρεπε άμεσα να καθοριστεί η τύχη των εργαζομένων σ’ αυτήν.
Πιο αναλυτικά, το θέμα αφορούσε σε 6 οδηγούς της δημοτικής συγκοινωνίας, 2 εργαζόμενους στα Κοινωνικά Προγράμματα, 2 εργαζόμενους με κινητικά προβλήματα και έναν εργαζόμενο ΜΕΑ, που είχαν προσληφθεί μέσω προγραμμάτων του ΟΑΕΔ, το διευθυντή της ΚΕΒ, μία υπάλληλο ορισμένου χρόνου που εργάζεται στη λέσχη «Κρίκος» και μία ακόμη, που εργάζεται στο «βοήθεια στο σπίτι», δηλαδή συνολικά 14 άτομα που είχαν απομείνει με συμβάσεις "ορισμένου χρόνου" στη δημοτική επιχείρηση και θα απολύονταν αν δεν τα «απορροφούσε» ο δήμος.
Οι διοικητικές υπηρεσίες του Δήμου, αφού, όπως δηλώθηκε, εξέτασαν το εργασιακό καθεστώς κάθε περίπτωσης ξεχωριστά και τις νομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, εισηγήθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο τη μεταφορά στο Δήμο μόνο των 8 πρώτων εργαζομένων και ουσιαστικά την απόλυση των 6 τελευταίων. (στο τέλος του άρθρου, η εισήγηση των υπηρεσιών).
Εδώ αρχίζει το θέατρο του παράλογου, με τις συμπεριφορές εκπροσώπων των δημοτικών παρατάξεων και του δημάρχου, που τείνουν να καταστούν μόνιμο σκηνικό των τελευταίων συνεδριάσεων και σύμπτωμα παρακμής του δημοτικού συμβουλίου, εν μέσω μάλιστα των «έκτακτων» συνθηκών που κυριαρχούν στη δημόσια ζωή.
Αξίζει να αναφέρουμε καταρχήν, πως την προηγουμένη ημέρα του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος ζήτησε συνάντηση σε επίπεδο επικεφαλής των παρατάξεων για να ενημερώσει για το ζήτημα. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο και εκεί, πληροφορήθηκαν οι παρατάξεις για τις απόψεις των δημοτικών υπηρεσιών. Όμως ο ίδιος ο δήμαρχος, άφησε ανοιχτή τη στάση που θα κρατούσε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου...
Την επομένη, λίγες δηλαδή ώρες πριν τη συνεδρίαση (όταν έφθασε στα χέρια των δημοτικών συμβούλων η γραπτή εισήγηση του θέματος), επιβεβαιώθηκε ότι ο δήμαρχος διαφοροποιείται από τις προτάσεις των υπηρεσιών του, προτείνοντας στο συμβούλιο τη μη μεταφορά (δηλ. την απόλυση) μόνον τριών εκ του συνόλου των εργαζομένων της ΚΕΒ, (τους 3 τελευταίους με τη σειρά που τους αναφέραμε), αντί των έξι που είχαν εισηγηθεί οι δημοτικές υπηρεσίες.
Αυτή η «ασυμφωνία» μεταξύ δημάρχου και υπηρεσιών είναι ασφαλώς θεμιτή, ωστόσο αποτελεί τόσο ασυνήθιστη πρακτική στην ιστορία των δημοτικών συμβουλίων, που εύλογα μπορεί κανείς να υποθέσει ότι πρόκειται για μια κίνηση προσχεδιασμένη και θεατρική: Ο δήμαρχος θα εμφανίζονταν στο συμβούλιο αγωνιστικός και «φιλεργατικός», απέναντι στις ασφυκτικές πιέσεις που (πράγματι) ασκεί η κυβέρνηση στην αυτοδιοίκηση, ενώ τη δυσκολία αυτή, θα πιστοποιούσαν αμερόληπτα και τεχνοκρατικά οι ίδιες οι υπηρεσίες του δήμου…
Παρά την προδιαγεγραμμένη στάση του δημάρχου, η αξιωματική αντιπολίτευση, έπεσε πάλι στην «παγίδα»: Εμφανίστηκε ως υπερασπιστής της εισήγησης των δημοτικών υπηρεσιών και έδειξε αδιάλλακτη να δεχτεί την πρόταση του δημάρχου! Με το επιχείρημα των πιθανώς αδιαφανών προσλήψεων των συγκεκριμένων εργαζομένων και της (πράγματι) ασθενικής υποστήριξης του νομότυπου της πρότασης του δημάρχου, προτίμησε να εισηγηθεί την απόλυση των τριών εργαζομένων, (συνολικά δηλ. έξι εργαζομένων), για να μην ταυτιστεί με τη διοίκηση! Και ταυτίστηκε για άλλη μια φορά με την πρακτική της κυβέρνησης και του ΔΝΤ!
Σ’ αυτό το σκηνικό, για μια ακόμη φορά, η «Δράση» πήρε εξαρχής, (από το στάδιο των πρωτολογιών), ξεκάθαρη θέση, ως το τέλος της συνεδρίασης: Προτείναμε να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος, εκτός του διευθυντή της δημοτικής επιχείρησης, του οποίου η πρόσληψη δεν αντέχει σε καμία σοβαρή κριτική και θα υπονόμευε συνολικά την εγκυρότητα της πρότασης του δημοτικού συμβουλίου. Εξηγήσαμε πως οι δύο εργαζόμενες που πρότεινε ο δήμαρχος να απολυθούν, (από τις οποίες η μία εργάζεται στη λέσχη Κρίκος-ΑΜΕΑ και η άλλη στο «βοήθεια στο σπίτι»), όχι μόνον εξυπηρετούν «πάγιες και διαρκείς ανάγκες» του δήμου, αλλά επιπλέον εγγυώνται τη χρηματοδότηση των ίδιων των κοινωνικών προγραμμάτων, καθώς αυτή παρέχεται επί τη βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών, που μεταξύ άλλων, αφορούν και στη στελέχωση του προγράμματος με αναγκαίο και εξειδικευμένο προσωπικό. Και επιπλέον ξεκαθαρίσαμε, πως το δημοτικό συμβούλιο καλείται να αποφασίσει για τη μεταφορά των εργαζομένων στο δήμο και όχι για τις συνθήκες της αρχικής πρόσληψής τους.
Να σημειωθεί ότι η λέσχη Κρίκος, σε περίπτωση απόλυσης της μιας εκ των δυο συγκεκριμένων εργαζομένων, θα απέμενε να λειτουργεί με τη διευθύντρια και μία ακόμη υπάλληλο, για 20 εξυπηρετούμενους, που «φέρνουν» στο δήμο, μέσω του προγράμματος, 140.000€! Προφανώς λοιπόν, η διασφάλιση του ελάχιστου προσωπικού της συγκεκριμένης κοινωνικής δομής αποτελεί ένα ισχυρό επιχείρημα έναντι οποιουδήποτε ενδεχόμενου ελεγκτικού μηχανισμού…
Το επιχείρημα και η στάση της «Δράσης» προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη διάρκεια της συνεδρίασης: Ο δήμαρχος αποδέχτηκε την πρότασή μας, υπό τον όρο όμως ότι αυτή θα υποστηριζόταν «από διευρυμένη πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου». Ο κ. Μανιατογιάννης, ως επικεφαλής του «Δήμου Δημιουργίας», του συνδυασμού δηλ. της μείζονος αντιπολίτευσης που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ, συνέχισε τις υπεκφυγές, ζητώντας αναβολή της απόφασης για να βεβαιωθεί για το σύννομο της πρότασής μας! Ο κ. Βήττος, εκπροσωπώντας τη «Λαϊκή Συσπείρωση» που πρόσκειται στο ΚΚΕ, υπερθεμάτισε, ζητώντας να μην απολυθεί ούτε ο διευθυντής της ΚΕΒ!
Ενώ τέλος, ο κ. Ζήσης, από «Τα Βριλήσσια των Πολιτών», ενώ αρχικά κινήθηκε στο πλαίσιο των απόψεων του κ. Μανιατογιάννη, αντιλήφθηκε έγκαιρα το διαγραφόμενο αδιέξοδο και απέφυγε να εκτεθεί στον ελιγμό του δημάρχου κατά το στάδιο των δευτερολογιών.
Απέμεινε λοιπόν μέχρι «το παρά πέντε», χωρίς γραμμή πλεύσης και πάλι η παράταξη του τοπικού ΠΑΣΟΚ, να υποστηρίζει την απόλυση εργαζομένων(!), επειδή η διοίκηση δεν είχε προετοιμαστεί επαρκώς για τις εξελίξεις ή επειδή έφερε αιφνιδιαστικά το θέμα για συζήτηση!

Το μείζον και το έλασσον!

Τελικά, μετά από τρεισήμισι ώρες συνεδρίασης, η πρόταση της «Δράσης», υποστηριζόμενη πλέον και από τη δημοτική αρχή, ανάγκασε τους συμβούλους της αξιωματικής αντιπολίτευσης να αλλάξουν (ευτυχώς) στάση, την ώρα της ψηφοφορίας. Εν μέσω αντεγκλήσεων και ασυνεννοησίας, ακροβατώντας, (όπως είχε συμβεί και πάλι στη συνεδρίαση για το πρώην τένις κλαμπ), ο «Δήμος Δημιουργίας» δήλωσε ότι θα συνταχθεί με τη διοίκηση, αντιλαμβανόμενος ξαφνικά «τη σημασία μιας ομόφωνης απόφασης του δημοτικού συμβουλίου»!
Έτσι, ουσιαστικά, (με τη διαφοροποίηση του κ. Βήττου, που ζήτησε να μην απολυθεί κανείς), το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να επιχειρήσει τη διασφάλιση της εργασίας όλων των εργαζομένων της δημοτικής επιχείρησης, εκτός του διευθυντή της.

Συμπεράσματα:

Πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς για μια τόσο έντονη, ωστόσο τυπική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Θα αρκεστούμε να υπογραμμίσουμε πως στις σημερινές συνθήκες, (την κρισιμότητα των οποίων πολλοί επιμένουν να μην αντιλαμβάνονται), το τελευταίο που χρειάζεται ο δήμος είναι να εξετάζονται τα σοβαρά θέματα υπό το πρίσμα του κομματικού πατριωτισμού. Πολιτικαντισμοί, θεατρινισμοί, παλινωδίες και υπεκφυγές είναι καιρός να περιοριστούν.
Η διοίκηση οφείλει να επικεντρωθεί στα ουσιώδη και όχι στους εντυπωσιασμούς. Να χειριστεί τα θέματα πιο συγκροτημένα, με σοβαρότητα και μεγαλύτερο σεβασμό έναντι όλων των παρατάξεων.
Τα στοιχεία των συνθηκών πρόσληψης των εργαζομένων που χάνονται ανεξήγητα, δεν αποτελούν ενδείξεις μιας σοβαρής διοίκησης.(βλ. εισήγηση υπηρεσιών). Είναι χαρακτηριστικό πως σε ερώτηση της «Δράσης» στο δημοτικό συμβούλιο, σχετικά με το αν για αυτά τα συγκεκριμένα ζητήματα ο Δήμαρχος αναζήτησε τη γνώμη συναδέλφων του για να πληροφορηθεί πώς εκείνοι τα χειρίστηκαν, εκείνος απάντησε αρνητικά. Ωστόσο, μετέχει πλέον ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής!
Ο δήμος πρέπει να αποκτήσει μια ενιαία πολιτική στο θέμα της απόλυσης εργαζομένων, πρόβλημα που θα επανεμφανιστεί με πολλές άλλες αφορμές. (Υπενθυμίζουμε για παράδειγμα, ότι οι συμβάσεις των οδηγών της δημοτικής συγκοινωνίας λήγουν τον Μάρτιο…) Απέναντι στην ανάλγητη νεοφιλελεύθερη πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας, η αυτοδιοίκηση οφείλει να υπερασπιστεί το δικαίωμα στην εργασία και να αντισταθεί με κάθε τρόπο στη διαγραφόμενη κατάρρευση των δημοτικών υπηρεσιών. Κι’ αυτό δε γίνεται με κόλπα, υπεκφυγές και θεατρινισμούς.

__________________________________________________________________

Η Εισήγηση των υπηρεσιών του Δήμου

Θέμα: Μεταφορά προσωπικού της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης με την επωνυμία «Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Βριλησσίων» (ΚΕΒ) στο Δήμο Βριλησσίων και το Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων»
(στη θέση των ονομάτων των εργαζομένων στην ΚΕΒ χρησιμοποιήσαμε αριθμούς, με αύξουσα αρίθμηση…)

Με προηγούμενη ομόφωνη Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αποφασίστηκε η λύση της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Βριλησσίων με την επωνυμία «ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ», η μεταφορά αρμοδιοτήτων και ο ορισμός ορκωτού λογιστή ως εκκαθαριστή αυτής. Στο κείμενο της απόφασης αυτής αναφέρεται ότι: «Μετά από τη δημοσίευση στο ΦΕΚ της λύσης και εκκαθάρισης της Κ.Ε.Β. θα μεταφερθούν οι αρμοδιότητες εκτέλεσης α) των κοινωνικών προγραμμάτων («Ενέργειες ενίσχυσης της Κοινωνικής Συνοχής και βελτίωσης της ποιότητας ζωής ηλικιωμένων και ατόμων που χρήζουν κατ’ οίκον βοήθειας» και «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής (ΚΔΑΠ/ΜΕΑ)/ΕΕΤΑΑ), στο ΝΠΔΔ «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων» και β) της δημοτικής συγκοινωνίας στο Δήμο.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.3938/2011 «Σε περίπτωση λύσης κοινωφελούς επιχείρησης και ανάληψης των δραστηριοτήτων της από τον οικείο δήμο ή από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου αυτού, το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου μεταφέρεται στον αντίστοιχο φορέα με την ίδια σχέση εργασίας, ύστερα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

1) Κατόπιν της δημοσίευσης του ΦΕΚ προκύπτει ότι η μοναδική αρμοδιότητα της ΚΕΒ που μεταφέρεται στο Δήμο Βριλησσίων είναι αυτή της εκτέλεσης της δημοτικής συγκοινωνίας. Για την εκτέλεση αυτής η ΚΕΒ προχώρησε στη σύναψη έξι (6) συμβάσεων μίσθωσης έργου ειδικότητας Οδηγοί Δημοτικής Συγκοινωνίας (που εγκρίθηκαν από το ΑΣΕΠ σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Ως εκ τούτου οι συμβάσεις μίσθωσης έργου συνεχίζουν να εκτελούνται από το Δήμο Βριλησσίων ο οποίος αναλαμβάνει ως καθολικός διάδοχος την εκτέλεση των συμβάσεων για το υπολειπόμενο διάστημα.

2) Σύμφωνα με το άρθρο 44 του Ν.3979/2011 «Συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση προγράμματα ή προγράμματα που επιδοτούνται από εθνικούς πόρους και υλοποιούνται από επιχειρήσεις Ο.Τ.Α. ή υλοποιούνταν από επιχειρήσεις οι οποίες λύθηκαν, μπορεί να μεταφέρονται σε κάθε έναν εξυπηρετούμενο δήμο ή σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου που υπάγεται σε αυτόν.
Η μεταφορά των προγραμμάτων στους ανωτέρω φορείς γίνεται με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου κάθε εξυπηρετούμενου δήμου. Τα μεταφερόμενα προγράμματα συνεχίζουν να υλοποιούνται από τους ανωτέρω φορείς, οι οποίοι θεωρούνται καθολικοί διάδοχοι ως προς τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που απορρέουν από τα προγράμματα αυτά, στα οποία περιλαμβάνονται όσα απορρέουν από τις συμβάσεις έργου ή από τις συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, οι οποίες συνεχίζονται μέχρι τη λήξη τους».
Κατόπιν των ανωτέρω προκύπτει ότι το προσωπικό που απασχολείται για την εκτέλεση των κοινωνικών θα συνεχίσει να προσφέρει τις εργασίες του στο διάδοχο φορέα ήτοι στο ΝΠΔΔ «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων».
Για την εκτέλεση των ανωτέρω προγραμμάτων η ΚΕΒ απασχολούσε τους κάτωθι υπαλλήλους, …για τους οποίους προτείνεται αντίστοιχα:

α) Η υπάλληλος «Νο7» ειδικότητας ΠΕ Ψυχολογίας με σύμβαση Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το πρόγραμμα Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής (ΚΔΑΠ/ΜΕΑ) να μεταφερθεί για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα στο Ν.Π.Δ.Δ «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων», με την ίδια σύμβαση εργασίας.

β) Η υπάλληλος «Νο8», κλάδου ΤΕ Νοσηλευτών, στο πρόγραμμα Ενέργειες Ενίσχυσης της Κοινωνικής Συνοχής και Βελτίωσης της Ποιότητας Ζωής Ηλικιωμένων και Ατόμων που Χρήζουν κατ’ οίκον Βοηθείας να μεταφερθεί για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα στο Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων», με την ίδια σύμβαση εργασίας.

3) Οι υπάλληλοι «Νο9» και «Νο10» είχαν προσληφθεί με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΒ με συμβάσεις ορισμένου χρόνου μέσω του Προγράμματος Νέες Θέσεις Εργασίας ατόμων ΜΕΑ του ΟΑΕΔ, διάρκειας 3+1 έτη ατόμων ΜΕΑ, με ημερομηνία έναρξης 9/10/2007 και λήξη την 8/10/2011. Οι συμβάσεις τους μετατράπηκαν σε συμβάσεις Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου σύμφωνα με το άρθρο 11 του Ν. 3227/2004. Όμως, το σκεπτικό για τη λήψη της ανωτέρω απόφασης, την 16/3/2011 ήταν, σύμφωνα με το κείμενο, ότι: «Οι δύο αυτές εργαζόμενες καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της επιχείρησης….»… Μετά τη λύση της επιχείρησης δεν υφίσταντο οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες πλέον.(!) Άποψη της Υπηρεσίας μας είναι ότι οι ανωτέρω εργαζόμενες δεν έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου στο Δήμο ή σε Ν.Π.Δ.Δ αυτού.

4) Τα διευθυντικά καθήκοντα στην ΚΕΒ ασκεί ο «εργαζόμενος Νο11» με σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου. Όπως όμως περιγράφεται στη συγκεκριμένη σύμβαση εργασίας Αορίστουτα καθήκοντα που του ανατίθενται είναι επί της ουσίας η διεύθυνση της επιχείρησης και κατά συνέπεια με την λύση της ΚΕΒ παύει να υπάρχει αρμοδιότητα. Άποψη της Υπηρεσίας είναι ότι ο ανωτέρω δεν μπορεί να μεταφερθεί στον Δήμο ή σε κάποιο νομικό πρόσωπο αφού δεν υπάρχει μεταφερόμενη αρμοδιότητα.

5) Ο εργαζόμενος «Νο12» υπηρετεί με σύμβαση εργασίας ορισμένου Χρόνου μέσω του Προγράμματος Νέες Θέσεις Εργασίας ατόμων ΜΕΑ του ΟΑΕΔ, διάρκειας 3+1 έτη ατόμων ΜΕΑ. Δικαιούχοι για την πραγματοποίηση του ανωτέρω προγράμματος είναι κυρίως ιδιωτικές επιχειρήσεις, Συνεταιρισμοί, Επαγγελματικά Σωματεία και ενώσεις αυτών, Σωματεία, Αστικές Εταιρείες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, Κοινωνικοί Συνεταιρισμοί, Κοινοπραξίες και γενικά Εργοδότες του ιδιωτικού τομέα, ενώ δεν υπάγονται ως δικαιούχοι όλες οι επιχειρήσεις που διέπονται, όσον αφορά στην πρόσληψη του προσωπικού τους, από τις διατάξεις του Ν. 2190/94 με εξαίρεση, μεταξύ άλλων των επιχειρήσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού. Η μεταφορά του ανωτέρω εργαζομένου στον Δήμο είναι αδύνατη διότι η συγκεκριμένη Σύμβαση εργασίας μέσω του Προγράμματος ΝΘΕ ΑΜΕΑ δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί από φορείς Δημοσίου Δικαίου.

6) Για τις υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου Ορισμένου Χρόνου «Νο13» και «Νο14» που προσλήφθηκαν από την ΚΕΒ στις 16/3/2009 και 28/12/2009 αντίστοιχα δεν διαθέτουμε τα απαραίτητα στοιχεία φακέλου προκειμένου να εκφράσουμε άποψη περί συνέχεια της εκτέλεσης της σύμβασής τους από το Δήμο και ως αποτέλεσμα η εισήγηση περί μεταφοράς τους είναι αρνητική.

Έτσι τελικά, οι υπηρεσίες του Δήμου εισηγήθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο την μεταφορά των έξι οδηγών της δημοτικής συγκοινωνίας στο Δήμο και των δύο υπαλλήλων («Νο7» και «Νο8») των κοινωνικών προγραμμάτων σε ΝΠΔΔ, ενώ για τους υπόλοιπους 6 εργαζόμενους της ΚΕΒ («Νο9» έως «Νο14») η εισήγηση ήταν αρνητική.

πηγή : "Δράση για μια άλλη πόλη", http://www.drasivrilissia.gr/ , 30/9/2011

Για άλλη μια φορά, ευχαριστούμε τον φίλο ΣτΚ για την αποστολή του άρθρου αυτού.
"πρΟΤΑση"