9 Δεκ 2016

Δήμος κατέσχεσε τον πενιχρό μισθό οικογενειάρχη για πρόστιμο ΚΟΚ!

Με επιστολή του προς τον Συντονισμό Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης, πατέρας ενός 5χρονου παιδιού, με σύζυγο άνεργη και μισθό μόλις 567 €..., καταγγέλλει πως, ο Δήμος Θερμαϊκού κατέσχεσε το μισθό του (!), λόγω χρέους του από παλαιότερο πρόστιμο 350 € για παράβαση του Κ.Ο.Κ., το οποίο με τις προσαυξήσεις έφτασε, πλέον, τα 647 €.

Ο Παναγιώτης Κ. απευθύνθηκε στον Δήμαρχο της πόλης, Ιωάννη Μαυρομάτη, στο πρόσωπο του οποίου βρήκε - πρόσκαιρα και αναποτελεσματικά όπως προκύπτει από την τελική εξέλιξη σύμφωνα με την καταγγελία - συμπαράσταση, με τον Δήμαρχο να δεσμεύεται ότι, θα αποδεσμευτεί το ποσό οφειλής από τον τραπεζικό του λογαριασμό. Μάλιστα, ο Δήμαρχος με άμεσες ενέργειες, “προχώρησε” σε διακανονισμό του χρέους, ώστε αυτό να αποπληρωθεί σε μηνιαίες δόσεις.
Όμως παρ’ αυτά - σύμφωνα με την ίδια καταγγελία - η Τράπεζα ενημέρωσε τον οικογενειάρχη πως, ουδέποτε υπήρξε επικοινωνία με τον Δήμαρχο (;), προκειμένου να εξεταστεί η αποδέσμευση του ποσού οφειλής. Επίσης, ενημερώθηκε από Δημοτικό Υπάλληλο, στη συνέχεια, πως «τελικά δε γίνεται…».
«Κι έτσι έμεινα με τα λόγια συμπαράστασης του Δημάρχου κι ούτε ένα ευρώ στην τσέπη για να ζήσει η οικογένειά μου.
Βρίσκομαι σε απόγνωση. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω...», κλείνει με δραματικό τρόπο και τόνο απόγνωσης την επιστολή του.
Το epoli.gr στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής δεοντολογίας ζήτησε τη θέση του Δημάρχου, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα ενημέρωσης, ηλεκτρονικά.
Η επιστολή
«Λέγομαι Παναγιώτης Κ. και είμαι πατέρας ενός παιδιού 5 χρονών. Με δεδομένο ότι η σύζυγός μου είναι άνεργη, οι μόνοι πόροι για να ζήσει η οικογένεια μου είναι ο μισθός των 567 ευρώ το μήνα που παίρνω εγώ από την εργασία μου.
Και όμως πριν λίγες μέρες ο Δήμος Θερμαϊκού προχώρησε σε κατάσχεση αυτών των 567 ευρώ της μισθοδοσίας μου, του μοναδικού, όπως είπα, πόρου ζωής της οικογένειάς μου, λόγω χρέους από ένα παλιό πρόστιμο 350 ευρώ για παράβαση του Κ.Ο.Κ., το οποίο με τις προσαυξήσεις έφτασε στα 647 ευρώ. Χωρίς καμιά προειδοποίηση ο Δήμος προχώρησε σε διαδικασία κατάσχεσης και δέσμευσε τα χρήματα από τον τραπεζικό λογαριασμό της μισθοδοσίας μου.
Στη διαμαρτυρία μου και σε προσωπική επαφή που είχα με το Δήμαρχο Θερμαϊκού κ. Μαυρομάτη, ο ίδιος δήλωσε ότι κατανοεί το δίκαιο παράπονό μου και δεσμεύτηκε ότι με προσωπική του ευθύνη θα αποδεσμευτεί ο τραπεζικός μου λογαριασμός. Προχωρήσαμε μάλιστα σε διακανονισμό του χρέους μου ώστε να το αποπληρώσω σε μηνιαίες δόσεις.
Κάτι τέτοιο όμως ποτέ δεν έγινε. Όπως ενημερώθηκα από την τράπεζα για την επανενεργοποίηση του λογαριασμού μου είναι αναγκαία προσωπική εντολή του δημάρχου, η οποία ποτέ δεν δόθηκε. Σε τηλεφωνική μάλιστα επικοινωνία με την αρμόδια υπάλληλο του Δήμου, μου ανέφερε ότι "Τελικά δεν γίνεται..."! Κι έτσι έμεινα με τα λόγια συμπαράστασης του Δημάρχου κι ούτε ένα ευρώ στην τσέπη για να ζήσει η οικογένειά μου.
Βρίσκομαι σε απόγνωση. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω...»