24 Νοε 2016

Ο Δήμος Ρόδου εισέρχεται στην «ψηφιακή εποχή» – Τέρμα το facebook σε ώρα εργασίας

Στην… «ψηφιακή εποχή» περνάει ο Δήμος Ρόδου ενώ όλες οι υπηρεσίες, διευθύνσεις και τμήματα θα ελέγχονται μέσω κεντρικού Server.
Αυτό ανακοίνωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Σάββας Διακοσταματίου, πλαισιωμένος από τον επικεφαλής της Διεύθυνσης Πληροφορικής κ. Μανίκαρο.

Ο Δήμος Ρόδου έχει προμηθευτεί εξοπλισμό που περιλαμβάνει 80 Η/Υ, 22 πληκτρολόγια, 19 Η/Υ τύπου Β, οθόνες, 30 εκτυπωτές, 20 πολυμηχανήματα, 4 ειδικές τηλεοράσεις (για τηλεδιασκέψεις), 55 Tablets και ειδικά USB με τα οποία θα λειτουργεί ο Δήμος Ρόδου με την ηλεκτρονική υπογραφή.
Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 136.000 ευρώ.
«Από εδώ και στο εξής όλα θα λειτουργούν ψηφιακά, οι υπηρεσίες και οι διευθύνσεις, ενώ θα έχουν πρόσβαση οι υπάλληλοι που έχουν οριστεί γι αυτό.
Με την αγορά του υλικού αυτού θα δοθεί πλέον η δυνατότητα στον Δήμο Ρόδου να αυξήσει τις ταχύτητες, να ενισχύσει την ασφάλεια των δεδομένων και να αλλάξει τα πάντα στην λειτουργία των υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση του Πολίτη. Θα υπάρχει κεντρικός Server που θα εγκατασταθεί στο Δημαρχείο ώστε να ελέγχονται με αυτό τον τρόπο τόσο οι διευθύνσεις όσο και οι δημοτικές και τοπικές κοινότητες. Μας περιμένει πολλή δουλειά…», είπε ο κ. Διακοσταματίου.
Ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου έχει ως στόχο να λειτουργήσει υποστηρικτικά ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και να βοηθήσει στην μείωση των δαπανών.
Όπως σημείωσε ο αντιδήμαρχος, οι δέκα πρώην Δήμοι του νησιού είχαν προμηθευτεί Η/Υ πριν από δέκα χρόνια με συνέπεια να απαιτείται εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των προγραμμάτων.
Υπολογιστές θα αλλάξουν στην Οικονομική Υπηρεσία, στην Τεχνική Υπηρεσία, στην Πολεοδομία και σε άλλες υπηρεσίες.
Ο κ. Μανίκαρος είπε πως «αυτό που πάμε να αλλάξουμε είναι όλο το στήσιμο του δικτύου του Δήμου Ρόδου σε ολόκληρο το νησί. Όλες οι δημοτικές ενότητες θα συνδέονται στον κεντρικό υπολογιστή και θα υπάρχει πλήρης καταγραφή όλων των κινήσεων των χρηστών μας. Έχω εντολή από τον κ. δήμαρχο και από τον κ. αντιδήμαρχο να περικόψω την πρόσβαση στα Social Media (Facebook, Twitter, Youtube κ.λπ.) ενώ προσπαθούμε να εκσυγχρονίσουμε τις υπηρεσίες μας για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών». Έμφαση δίνεται στην ανάγκη, από τώρα και στο εξής να υπάρχει πλήρης καταγραφή των χρηστών αλλά και περικοπή δαπανών για εξοικονόμηση εξόδων.
Η εφαρμογή του νέου συστήματος θα έχει ολοκληρωθεί στους επόμενους 4-5 μήνες, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στην χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής ώστε να ελέγχονται τα πάντα και να δίνεται η δυνατότητα στους προϊσταμένους και στους διευθυντές να ελέγχουν τις υπηρεσίες και το προσωπικό τους.