15 Φεβ 2016

ΣΥΔΑΠΤΤ: Τον απέλυσαν επειδή γιατί ήταν... ευγενικός!!!

Ο παραλογισμός και η εργοδοτική αυθαιρεσία της ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS δεν έχουν τελειωμό. Όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Δανειζόμενου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥΔΑΠΤΤ), προσφάτως, ο εργαζόμενος μέσω της ICAP στο Τμήμα Ληξιπρόθεσμων Οφειλών (Collection Center) της ΔΙΔΑΛΤ (Διεύθυνσης Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζικής) της Εθνικής Τράπεζας, ο Γ.Α., απολύθηκε.
Και αυτό παρά το ότι ήταν υπέρ το δέον παραγωγικός (σ.σ.: ενδεικτικά τον Ιανουάριο με στόχο εισπράξεων 7.000 ευρώ, οι προσωπικές τους εισπράξεις ήταν 9.200 ευρώ· μάλιστα για επιβράβευση δικαιούνταν να πάρει κουπόνια – ticketrestaurant).
Ο ΣΥΔΑΠΤΤ, με επιστολές του προς τη διοίκηση της Εθνικής και της καταγγέλλει για ακόμα μία φορά τις απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούν στο τηλεφωνικό κέντρο του Μοσχάτου, και με δεδομένη την παραγωγικότητά του, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «προκύπτει εύλογα το ερώτημα: με ευθύνη τίνος απομακρύνονται από την Τράπεζα στελέχη που εξασφαλίζουν εισπράξεις από δάνεια, όταν όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό είναι το Νο 1 πρόβλημα της ΕΤΕ όπως και των υπολοίπων τραπεζών;».
Αυτό που ζητούσε ο εργαζόμενος είναι να τηρούνται οι διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας και να υπάρχει σεβασμός στην προσωπικότητα και στην αξιοπρέπεια του. Όταν του έγινε παρατήρηση επειδή αποσυνδέθηκε από τον υπολογιστή του ένα (1) λεπτό πριν από την λήξη του ωραρίου του απευθύνθηκε στο Σωματείο.
«Αυτή ήταν μία από τις πάρα πολλές καταγγελίες που φτάνουν καθημερινά σχεδόν στο Σύλλογό μας για άστοχες και μειωτικές παρατηρήσεις την οποία κοινοποιήσαμε στον Διευθυντή της ΔΙΔΑΛΤ», υπογραμμίζει ο Σύλλογος και συμπληρώνει: Και συμπληρώνει: «Ο παραλογισμός βέβαια δεν σταματά εδώ, αφού του έγιναν παρατηρήσεις ότι “είναι πολύ ευγενικός”(!!!!!!!) με τους πελάτες της Τράπεζας. Όταν ο ίδιος αντέτεινε ότι με τον τρόπο αυτό φέρνει εισπράξεις δεν υπήρξε καμία απάντηση. Αδυνατούμε να βρούμε μία εξήγηση στα πλαίσια της λογικής για την παραπάνω συμπεριφορά. Ότι θα φτάναμε στο σημείο να απολογούμαστε επειδή έχουμε τρόπους καλής συμπεριφοράς, δεν το περιμέναμε».
Η ΕΤΕ, σημειώνει ο ΣΥΔΑΠΤΤ, θα πρέπει επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες της για τις ενέργειες των ενδιάμεσων εταιρειών «εργολάβων». Αδυνατούμε, επισημαίνει, να κατανοήσουμε γιατί η διοίκηση του τηλεφωνικού κέντρου «έχει αφεθεί σε κάποιους αδαείς, που πιστεύουν ότι κάνουν Διοίκηση προσωπικού με μεθόδους χωροφύλακα. Θα πρέπει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να γίνει κατανοητό ότι οι εργαζόμενοι έχουν το δικαίωμα του συνδικαλίζεσθαι, έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να απευθύνονται στο σωματείο τους για οποιοδήποτε αίτημά τους».
Ο Σύλλογος ζητεί να επιστρέψει άμεσα στην εργασία του ο εργαζόμενος, ο οποίος -όπως τονίζει- απόλυτα καταρτισμένος στην τραπεζική εργασία είχε τη συνήθεια να χρησιμοποιεί το μυαλό του και να έχει το θάρρος της γνώμης του.