19 Ιαν 2016

Με e-mail έστειλαν τα παράπονα τους στο Δ. Θεσσαλονίκης 1200 πολίτες

Με e-mail αποφάσισαν να εκφράσουν τα παράπονα τους στο δήμο Θεσσαλονίκης 1200 κάτοικοι από τις αρχές του καλοκαιριού έως και σήμερα, μέσω της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (opengov.thessaloniki.gr) του δήμου.

Πιο συγκεκριμένα, από τις 9 Ιουνίου 2015 που ξεκίνησε η λειτουργία της διαδικτυακής πύλης μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2016 τα αιτήματα των πολιτών στην ενότητα “Βελτιώνω την Πόλη μου” άγγιξαν τα 1.200, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.

Από αυτά τα 1.200 αιτήματα, τα 835 έχουν ήδη απαντηθεί ή έχουν τακτοποιηθεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε εξέλιξη και σύντομα οι δημότες θα λάβουν απάντηση στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Τα παράπονα των δημοτών αφορούν τους τομείς καθαριότητας, συντήρησης, οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.

Στη συγκεκριμένη πύλη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (opengov.thessaloniki.gr) βρίσκονται συγκεντρωμένες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και οι καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές που έχει αναπτύξει ο Δήμος Θεσσαλονίκης αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Από την έναρξη της λειτουργίας της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση περίπου 19.000 χρήστες έχουν επισκεφτεί τη σελίδα και τα pageviews αγγίζουν τις 100.000.

Ικανοποιητική ήταν η ανταπόκριση δικηγόρων και συμβολαιογράφων της πόλης τις πέντε πρώτες ημέρες λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μέσω της οποίας θα παρέχονται πιστοποιητικά γεννήσεως, οικογενειακής κατάστασης και αντίγραφα πλησιέστερων συγγενών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, 68 δικηγόροι και 76 συμβολαιογράφοι προχώρησαν ήδη σε εγγραφή στοιχείων ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία που λειτουργεί μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης.

http://www.aftodioikisi.gr/, 18/1/2016