Μια φιλόδοξη εφαρμογή, η οποία εξυπηρετεί άμεσα την ενημέρωση των πολιτών για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους, έχει θέσει σε υλοποίηση το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κιλκίς.
Το ΚΕΠ αποστέλλει SMS στα κινητά τηλέφωνα πολιτών, μέσω των οποίων τους ενημερώνει για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους.
Με τον τρόπο αυτό, αφενός διευκολύνονται οι δημότες, οι οποίοι ενημερώνονται άμεσα για την εξέλιξη των αιτημάτων τους, και αφετέρου, η Yπηρεσία αποκτά μεγαλύτερη ευελιξία και τα απαραίτητα χρονικά περιθώρια για να ασχοληθεί πιο αποτελεσματικά με τα γνωστικά της αντικείμενα.
«Το ΚΕΠ του Δήμου Κιλκίς προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις και αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία αναβαθμίζοντας συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον πολίτη» επισημαίνει ο Δήμαρχος Κιλκί,ς Δημήτρης Σισμανίδης και προσθέτει:
«Η εξυπηρέτηση του πολίτη, η μείωση της γραφειοκρατίας και ο εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης βρίσκονται πάντοτε στο επίκεντρο της προσπάθειας της Δημοτικής Αρχής για έναν ανοιχτό και φιλικό Δήμο που θα βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο δημότη».
Στο πλαίσιο αυτό πολύ σύντομα ολοκληρώνεται από το ΚΕΠ του Δήμου Κιλκίς η διαδικασία της ψηφιακής υπογραφής εγγράφων.
http://www.poli-politiki.gr/, 21/11/2014