7 Δεκ 2013

ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ - ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;





Δεν ευελπιστούμε να μας απαντήσει κανείς από τον δήμο αλλά εμείς θα συνεχίζουμε - παράλληλα με την αποκάλυψη της αλήθειας για την κατάσταση στην οποία έχει οδηγηθεί ο δήμος μας - να ασχολούμαστε και με τα μεγάλα, δύσκολα και σοβαρά.

Και η επικείμενη τροποποίηση του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αττικής είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ.

Θέμα με το οποίο ΔΕΝ θα ασχοληθεί, όπως δεν ασχολήθηκε από το 2011 που η πρόταση είναι σε δημόσια διαβούλευση ΚΑΝΕΙΣ από το Χαλάνδρι. Πού να μείνει χρόνος από την ίντριγκα ....

Η  πολιτική ατζέντα στην πόλη μας δεν περιέχει συζητήσεις στρατηγικού χαρακτήρα, διάλογο και σχεδιασμούς που δεν αφορούν την μίζερη καθημερινότητά μας αλλά θα καθορίσουν την καθημερινότητα των παιδιών μας τα επόμενα χρόνια.

Είναι η πολιτική όπως την αντιλαμβάνονται. 
Απέναντι της είναι η πολιτική όπως την αντιλαμβανόμαστε εμείς, οι αιρετικοί.

Όσοι θέλουν να διαβάσουν την πρόταση για το νέο ΡΣΑ μπορούν να την βρουν στο site του Οργανισμού της Αθήνας http://www.organismosathinas.gr (αν και ακούμε ότι πάει προς κατάργηση - όχι το site, όλος ο οργανισμός που είχε ιδρυθεί το 1985 από τον μοναδικό ίσως πολιτικό με όραμα για το λεκανοπέδιο, του μακαρίτη Αντώνη Τρίτση) και βέβαια στο site του ΥΠΕΚΑ (http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni%5B524%5D=2777&language=el-GR).

Τα θέματα στα οποία το ΧΑΛΑΝΔΡΙ δεν έχει τοποθετηθεί, γιατί απλά δεν έχει διαμορφωμένες θέσεις είναι πολλά.
Γι' αυτό αν διαβάσετε τον στρατηγικό σχεδιασμό, του άξονες ανάπτυξης του λεκανοπεδίου, τους στρατηγικούς σχεδιασμούς για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την στρατηγική ανάπτυξης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα δείτε ότι απλά .... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ.

Ίσως , για τους πιο ψαγμένους αυτοδιοικητικούς, το γεγονός ότι το 2011 κατατέθηκε για διαβούλευση αυτή η πρόταση και το δημοτικό συμβούλιο της πόλης δεν αφιέρωσε καν μια συνεδρίαση για να καταλήξει σε πέντε προτάσεις επί αυτού, είναι η πιο πειστική επιβεβαίωση της "ακραίας" δικής μας αντίληψης περί της ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και του ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ στην μεταδικτατορική ιστορία του Χαλανδρίου.

Μια διοίκηση που αφήνει το Χαλάνδρι να πορεύεται με τον αυτόματο πιλότο, έρμαιο της ασυδοσίας της αγοράς και ανοχύρωτο απέναντι σε σχεδιασμούς τρίτων.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ:

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΑΞΟΝΩΝ
Στην πρόταση του ΡΣΑ και ειδικά στον χάρτη των οδικών αξόνων κάτι λείπει.

Στο ισχύον ΡΣΑ προβλέπεται, όπως όλοι γνωρίζουμε, η Ελ. Λεωφόρος Πεντέλης Πλακεντίας.

Στην πρόταση τροποποίησης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ;

-ΝΙΚΗΣΕ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ, 

-ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΛΕΟΝ ΣΩΘΗΚΕ; 

- ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ Ελ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ;

ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΟΥΜΕ; 

Μήπως να θεωρήσουμε ότι δεν χρειαζόταν να προβλεφθεί εκ νέου ο δρόμος στο ΡΣΑ, αφού έχει προχωρήσει και εγκριθεί ο σχεδιασμός του από το ΥΠΕΚΑ και έχει προβλεφθεί ήδη (στα 20 μέτρα πλάτος) στην υπό έγκριση μελέτη του Π.Πολίτη;

ή

ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ και θα πληρώσει τον δρόμο που εξαφάνισαν οι μαθητευόμενοι μάγοι, αντί αυτόν να τον απαλλοτριώσει το ελληνικό δημόσιο;

Ας ενημερωθεί η Τεχνική υπηρεσία διότι ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για ένα τέτοιο θέμα που είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.

Και αν επαληθευτούν οι φόβοι μας δεν θα ζητήσουμε μόνο ενημέρωση αλλά ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ
"στην Πλατεία", http://stinplatia.blogspot.gr/, 6/12/2013