20 Δεκ 2017

Εντός του 2018 η ηλεκτρονική έκδοση εγγράφων στο Δημόσιο

Σταδιακά, εντός του 2018, θα εφαρμοστεί η ηλεκτρονική έκδοση εγγράφων στο Δημόσιο, παρότι το μέτρο ήταν δρομολογημένο, τουλάχιστον σε επίπεδο νομοθεσίας, να ξεκινήσει από την 1η Ιουλίου του 2017.

Με τροπολογία των υπουργείων Ψηφιακής Πολιτικής και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ορίζεται ότι, το αργότερο την 31η.12.2018 θα ξεκινήσει η ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και εγγράφων σε φορείς του Δημοσίου, τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, τις ανεξάρτητες Αρχές, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους και τους ΟΤΑ.

Σκοπός της ηλεκτρονικής έκδοσης εγγράφων είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας του Δημοσίου και η παράταση αποσκοπεί στην αποτελεσματική εφαρμογή του. Η δε παράταση δίνεται για τη σταδιακή έναρξη λειτουργίας του προγράμματος κατά τη διάρκεια του 2018.

Το πρόγραμμα θα λειτουργήσει μέσω του συστήματος “Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών”.