Από την "Πλατεία", http://stinplatia.blogspot.gr/, 1/4/2014
Απίστευτα, προκλητικά αναληθή και διαστρεβλωτικά της τοπικής ιστορίας, πράγματα ειπώθηκαν σε συνέντευξη επίδοξου αρχηγού των ιθαγενών!
Άγνοια και αμετροέπεια μαζί σε ένα ασύλληπτο μείγμα καθεστωτισμού.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ:
1. ΕΙΠΕ:
"Η χάραξη της γραμμής 3 του ΜΕΤΡΟ θα πέρναγε από την πλατεία Χαλανδρίου αλλά λυπάται γιατί η τοπική κοινωνία, τα τοπικά αυτοδιοικητικά στελέχη, αντέδρασαν και το απέτρεψαν με συνέπεια να έχει την σημερινή χάραξη."
(Και στην πλατεία Αγίας Παρασκευής είπε ότι έγινε το ίδιο, αλλά αυτό είναι ΑΛΗΘΕΙΑ.).
Πρόκειται για μια στημένη παραπληροφόρηση, ένα ψεύδος που χρόνια κάποιοι χρησιμοποιούν σε ιδιωτικές συζητήσεις εναντίον όσων τότε - την περίοδο προ Ολυμπιακών - εμπλακήκαμε με τον χειρισμό των μεγάλων θεμάτων της πόλης αλλά ΠΟΤΕ υποψήφιος δήμαρχος δεν είχε διατυπώσει αυτή την θέση ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑ, αφού οι άλλοι ήταν εδώ, σε αυτή την πόλη και τότε.
Τον ενημερώνουμε λοιπόν ότι το ΜΕΤΡΟ είχε φτάσει ήδη στο Υ.ΕΘ.Α και από εκεί η προβλεπόμενη επέκτασή του είχε μελετηθεί- κάτω από την Μεσογείων - και το οδηγούσε στην πλατεία ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ και όχι Χαλανδρίου και από εκεί στην ΔΟΥΚ. Πλακεντίας. (και το μετρό δεν είναι λεωφορείο να στρίβει με γωνία 90 μοιρών σε κάθε διασταύρωση για να πάει από εκεί στην πλατεία Χαλανδρίου).
Όταν ο ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ και οι κάτοικοι αντέδρασαν και δεν ήθελαν ΣΤΑΘΜΟ του μετρό στην πλατεία τους, μελετήθηκε το εναλλακτικό σχέδιο που τελικά υλοποιήθηκε και ΕΤΣΙ πέρασε το μετρό στην σημερινή του χάραξη, την οποία πολλές ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΕΣ δυνάμεις τοπικές - αλλά όχι ο δήμος και η πλειοψηφία των Χαλανδραίων - δεν ήθελαν και ζητούσαν να παραμείνει στην αρχική μελέτη ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ και να μην γίνει ο σημερινός σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (που είναι ουσιαστικά Πλατεία ΦΛΥΑΣ) και ο σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ).
Κάποιοι τότε διεκδικήσαμε και στηρίξαμε έστω και αυτή την εξυπηρέτηση του βόρειου/ΒΑ τμήματος της πόλης που ούτε αυτή θα είχαμε διαφορετικά και ακούγαμε τα σχολιανά μας, "που επιβαρύνουμε το Χαλάνδρι, είμαστε υπέρ του ΜΕΤΡΟ και όχι του ΤΡΑΜ - εκείνου του αραμπά που δεν μπαίνει κανείς και δεν ζητάει κανείς τώρα να επεκταθεί - και θέταμε ως επόμενο στόχο την κάλυψη και της πλατείας, μέσω των επόμενων επεκτάσεων ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ , από Πανόρμου, Κηφισίας, πλατεία Χαλανδρίου, δακτύλιος ΟΤΕ Μαρούσι, επέκταση που δυστυχώς ακόμα είναι στα χαρτιά.
Αυτή είναι η αλήθεια ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ και καλούμε τον Κώστα Παττακό, τότε δήμαρχο ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, διαψεύδοντας αυτή την τερατολογία ή εμάς.
ΡΩΤΑΜΕ ΕΥΘΕΩΣ:
ΚΩΣΤΑ ΠΑΤΤΑΚΕ:
Απέτρεψες εσύ (και ο υπογράφων που ήταν αρμόδιος αντιδήμαρχος τότε) το ΜΕΤΡΟ από το να περάσει μέσα πό την πλατεία Χαλανδρίου ή ΔΩΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ- ΑΠΟ ΤΗΝ Λ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ και μάλιστα χωρίς σταθμούς, όπως ήθελαν οι τότε υβριστές μας, που προφανώς έχουν πει το ίδιο ψέμα τόσες φορές που στο τέλος το πίστεψαν κιόλας και το μεταδίδουν ακόμα;
Αν η συνέντευξη είναι πρωταπριλιάτικο τρολ τότε μας την έσκασε και ξέρει την αλήθεια ο υποψήφιος δήμαρχος.
Αλλά με δεδομένο ότι η συνέντευξη δεν δόθηκε σήμερα αλλά πριν μία ή δύο μέρες ....
... ΕΚΤΕΘΗΚΕ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η άγνοια του συνεντευξιαζόμενου, δεν ήταν εδώ τότε άλλωστε, ίσως δεν γνώριζε καν κατά πού πέφτει το Χαλάνδρι , ό,τι ΜΠΑΡΟΥΦΑ του λένε άλλοι αναπαράγει.
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΜΑΧΕΣ και έχει συγκρουστεί με συμφέροντα και μαυρογυαλούρους, για να μπορεί εκείνος να αναφέρεται σήμερα στο πρόγραμμά του, στο ΟΤ 50, στο κτήμα Μαμόπουλου ακόμα και να ιδιωτικοποιείται το θέατρο της ρεματιάς και να θέλει να γίνει και ο επικεφαλής τους.
Και μιλάει και για έλλειμμα "αισθητικής" στην πόλη (και τους κατοίκους;) που έρχεται να την αποκαταστήσει.
Ό,τι ακριβώς θα δήλωνε ένας ανθύπατος για τους υπανάπτυκτους ιθαγενείς που ορίστηκε να διαφεντεύει.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΤΤΑΚΟΣ: ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΕΧΕΙ 4 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ
Άμεση αντίδραση του πρώην Δημάρχου Χαλανδρίου Κώστα Παττακού στα όσα ειπώθηκαν από τον υποψήφιο δήμαρχο Γ. Θωμά στην συνέντευξή του στο nobille.gr, για την υποτιθέμενη αποτροπή της έλευσης του ΜΕΤΡΟ στο κέντρο της πόλης μας από τον δήμο.
"Είναι έτσι όπως τα γράφετε - μας είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία ο πρώην δήμαρχος - και είναι απαράδεκτο αν ειπώθηκε ότι ο Δήμος Χαλανδρίου σήκωσε μαύρες σημαίες για να μην έρθει το ΜΕΤΡΟ στο Χαλάνδρι και αδικεί την προσπάθεια που κάναμε.
Μετά την άρνηση του Δήμου Αγίας Παρασκευής διεκδικήσαμε να εξυπηρετηθεί μεγάλο μέρος της πόλης, γειτονιές που ήταν εφικτό να καλυφθούν με την νέα μελέτη που γινόταν και έτσι Κάτω Χαλάνδρι (Σ. Νομισματοκοπείο), Άνω Νέο, πλατεία ΦΛΥΑΣ (Σ. ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ), Τούφα, Μεταμόρφωση (Σ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ) και Πάτημα (Σ. Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ) να απολαμβάνουν σήμερα πολιτισμένες μετακινήσεις με το ΜΕΤΡΟ.
Η γραμμή 3 είχε σχεδιαστεί να φτάσει στο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ και αυτός ήταν ο τελικός της προορισμός, δεν μπορούσε βεβαίως να εκτραπεί τόσο ώστε από το ΥΠ.ΕΘ.Α. να φτάσει μέχρι την κεντρική πλατεία.
Δώσαμε σκληρή πολιιτκή μάχη σε εχθρικές συνελεύσεις και σε ανοικτό δημοτικό συμβούλιο για να αποδεχτεί το Χαλάνδρι τους υπάρχοντες σταθμούς και κερδίσαμε την πλειοψηφία με οριακό αποτέλεσμα 13-12, απέναντι σε συνασπισμένες δυνάμεις της αντιπολίτευσης αλλά και διαφωνούντες της δικής μας παράταξης (Νίκος Πανταζής) που ψήφισαν να αρνηθούμε τους σταθμούς επιμένοντας και ξεσηκώνοντας κατοίκους ώστε η γραμμή να παραμείνει στην χάραξη της Λ. Μεσογείων και να μην γίνουν οι 4 σταθμοί.
Ήταν τέτοια η πίεση των κατοίκων και των παρατάξεων της τότε αντιπολίτευσης που αναγκάστηκα να δηλώσω, απευθυνόμενος στους επικριτές μας, συνέχισε ο πρώην δήμαρχος, και αυτό είναι γραμμένο στα πρακτικά του Δ.Σ. ότι "δεν μπορώ να αναλάβω την ευθύνη αποτροπής της έλευσης του ΜΕΤΡΟ και αν νομίζετε ότι εκφράζετε την πλειοψηφία των Χαλανδραίων ΠΑΜΕ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ".
Για την πλήρη ενημέρωση των Χαλανδραίων να θυμίσω ότι για την εξυπηρέτηση της πλατείας Χαλανδρίου είχε πέσει στο τραπέζι από εμένα και τον τότε δήμαρχο Αμαρουσίου Π. Τζανίκο η πρόταση να γίνει και άλλη γραμμή από το Νομισματοκοπείο μέχρι το ΟΑΚΑ μέσω του κέντρου του Χαλανδρίου, αλλά δεν ήταν εφικτό να υλοποιηθεί εκείνη την περίοδο.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, που μπορεί να παρεκκλίνει της ευθείας χάραξης επί της Κηφισίας και να εξυπηρετήσει το κέντρο του Χαλανδρίου με σταθμό στην περιοχή του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού στην Παπανικολή, όπως έχουμε προτείνει με πεζοδρόμηση της Αβέρωφ για να υπάρχει άνετη πρόσβαση."
Ευχαριστούμε Δήμαρχε για τις δηλώσεις σου και την άμεση ανταπόκρισή σου.