13 Απρ 2013

Προτάσεις και υποδείξεις για την ολοκληρωμένη προκύρηξη του έργου "Διαχείριση Προσωπικού" αξίας 7,4 εκατ. ευρώ από την "ΚτΠ" Α.Ε


Η Κοινωνία της Πληροφορίας προκειμένου να ολοκληρώσει άμεσα τη σύνταξη τευχών διακήρυξης για την προκήρυξη του έργου«Υπηρεσίες Λειτουργίας Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου για την Δημόσια Διοίκηση» προϋπολογισμού 7.444.980,90 €, που αποτελεί μέρος (Υποέργο 3) της πράξης με τίτλο «Ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου - ΕΣΔΑΚ» συνολικού προϋπολογισμού 11.931.480,90 €. ζητά προτάσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί με συστηματική προσέγγιση το τεύχος διακυρηξης. H συγκεκριμένη πράξη επιχειρεί μια συστημική προσέγγιση των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση του Ανθρώπινου Κεφαλαίου της Δημόσιας Διοίκησης, μέσω μιας σειράς έργων / παρεμβάσεων, που άπτονται των επιμέρους πτυχών του συγκεκριμένου θέματος, υιοθετώντας τελικά την ανάπτυξη και λειτουργία μιας κεντρικής οργανωσιακής και διοικητικής πλατφόρμας για τη διαχείριση του Ανθρώπινου Κεφαλαίου, η λειτουργία της οποίας υποστηρίζεται από την παροχή των Υπηρεσιών Λειτουργίας Εξειδικευμένου Πληροφοριακού Συστήματος. 
Δεδομένων της σπουδαιότητας, του μεγέθους, της πολυπλοκότητας και του εύρους του έργου, η ΚτΠ ΑΕ καλεί τους ενδιαφερόμενους φορείς που διαθέτουν τεχνογωσία στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και υποστήριξη εφαρμογών Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου για την υποστήριξη έργων αντίστοιχης κλίμακας, να αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση egov_hrms@ktpae.gr -το αργότερο μέχρι την Δευτέρα 22/4/2013- τις προτάσεις / λύσεις τους σχετικά με το έργο, με έμφαση σε μια σειρά σχεδιαστικές και τεχνολογικές παραμέτρους Το παραπάνω έργο αποτελεί μέρος (Υποέργο 3) της πράξης με τίτλο «Ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου - ΕΣΔΑΚ» συνολικού προϋπολογισμού 11.931.480,90 €.

H συγκεκριμένη πράξη επιχειρεί μια συστημική προσέγγιση των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση του Ανθρώπινου Κεφαλαίου της Δημόσιας Διοίκησης, μέσω μιας σειράς έργων / παρεμβάσεων, που άπτονται των επιμέρους πτυχών του συγκεκριμένου θέματος, υιοθετώντας τελικά την ανάπτυξη και λειτουργία μιας κεντρικής οργανωσιακής και διοικητικής πλατφόρμας για τη διαχείριση του Ανθρώπινου Κεφαλαίου, η λειτουργία της οποίας υποστηρίζεται από την παροχή των Υπηρεσιών Λειτουργίας Εξειδικευμένου Πληροφοριακού Συστήματος. Δεδομένων:
  • Της σπουδαιότητας και κρισιμότητας του έργου για την αναμόρφωση της Δημόσιας Διοίκησης, στο πλαίσιο της λειτουργίας του Επιτελικού Κράτους.
  • Του γεγονότος ότι οι υπηρεσίες του έργου αφορούν το σύνολο των φορέων της Δημόσιας Διοίκησης και υπό το πρίσμα αυτό τα εργαλεία και οι εφαρμογές-που θα υποστηρίξουν την παροχή τους- θα πρέπει να προσφερθούν για χρήση οριζόντια από το χώρο της Δημόσιας Διοίκησης, χωρίς περαιτέρω περιορισμούς που σχετίζονται με άδειες χρήσης λογισμικού.
  • Της αντιμετώπισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης, ως το σημαντικότερου Κεφαλαίου της.
  • Της υιοθέτησης του μοντέλου λειτουργίας Software as a Service για το ΕΣΔΑΚ.
  • Του γεγονότος ότι τα εργαλεία και οι εφαρμογές, που θα αξιοποιηθούν για την παροχή των υπηρεσιών λειτουργίας του Συστήματος, θα εγκατασταθούν στο Κέντρο Δεδομένων της Δημόσιας Διοίκησης.
  • Του διττού τρόπου αξιοποίησης της συγκεκριμένης υπηρεσίας: ως διαμοιραζόμενης (shares service) για τους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης που θα αξιοποιήσουν το ΕΣΔΑΚ, ως κύρια εφαρμογή διαχείρισης του Ανθρώπινου δυναμικού τους, καθώς και ως κεντρικού μητρώου Δημοσίων Λειτουργών και διαχείρισης στατιστικών και αναφορών για τους φορείς που θα επιλέξουν να διατηρήσουν τις υπάρχουσες εφαρμογές διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού τους.
η ΚτΠ Α.Ε καλεί τους ενδιαφερόμενους φορείς που διαθέτουν τεχνογωσία στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και υποστήριξη εφαρμογών Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου για την υποστήριξη έργων αντίστοιχης κλίμακας, να αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνσηegov_hrms@ktpae.gr -το αργότερο μέχρι την Δευτέρα 22/4/2013- τις προτάσεις / λύσεις τους σχετικά με το έργο, με έμφαση στις σχεδιαστικές και τεχνολογικές παραμέτρους του έργου.

http://www.ictplus.gr/, 12/4/2013