15 Μαΐ 2012

ΔΑΣ-ΠΑΜΕ: Ο Μπουτάρης «υπερχρεώνει» το δήμο με ιδιώτες στην Καθαριότητα


Δριμεία επίθεση κατά της διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης εξαπολύει η ΔΑΣ-ΠΑΜΕ Θεσσαλονίκης, κατηγορώντας το Γιάννη Μπουτάρη ότι «συνεχίζει την πολιτική διάλυσης και απαξίωσης της υπηρεσίας καθαριότητας και του μηχανουργείου της διοίκησης Παπαγεωργόπουλου με σκοπό την ιδιωτικοποίησή τους».
«Γι' αυτόν τον λόγο δεν προμηθεύονται ανταλλακτικά, δεν διορθώνονται απορριμματοφόρα, δεν προμηθεύονται και υπάρχουν ελλείψεις σε σακούλες απορριμμάτων και σκούπες για το σάρωμα. Άλλωστε δεν κρύβουν και το "όραμά" τους για το σύνολο των υπηρεσιών του δήμου, για τον δήμο- επιτελείο με μάνατζερ που θα πουλά υπηρεσίες, κάτι που αποτυπώθηκε και στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας που ψηφίστηκε πρόσφατα από την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου», προσθέτει σε ανακοίνωσή της και καταγγέλλει το Γ. Μπουτάρη, λέγοντας ότι, ενώ τα συνεργεία του εργολάβου θα στοιχίσουν στο δήμο 320.000 ευρώ, ο δήμαρχος δεν επιδιορθώνει τα χαλασμένα μηχανήματα του δήμου, επισκευές που θα κοστίσουν λιγότερο...
Τέλος, καλεί τους εργαζομένους του δήμου να δώσουν δυναμικό «παρών» στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου «και να αποτρέψουμε τους σχεδιασμούς της διοίκησης».

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΣ-ΠΑΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τη Δευτέρα 14/05, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, η διοίκηση του δήμου με το θέμα 41 («Έγκριση μίσθωσης μεταφορικών μέσων και μηχανημάτων έργων για τις ανάγκες της Διεύθυνσης Καθαριότητας») εισηγείται στην ουσία την είσοδο ιδιωτικών συνεργείων στην υπηρεσία καθαριότητας. Μπορεί το θέμα να εισάγεται ως «μίσθωση μεταφορικών μέσων και μηχανημάτων», όμως οι διοικούντες δεν κρύβουν ότι τα απορριμματοφόρα και άλλα οχήματα θα τα δουλέψουν εργολαβικά συνεργεία. Η δαπάνη θα είναι 320.000€ και, σύμφωνα με την εισήγηση, μέχρι να γίνει διαγωνισμός (αν γίνει) θα μπορούν να γίνονται απευθείας αναθέσεις.
Η διοίκηση Μπουτάρη συνεχίζει την πολιτική διάλυσης και απαξίωσης της υπηρεσίας καθαριότητας και του μηχανουργείου της διοίκησης Παπαγεωργόπουλου με σκοπό την ιδιωτικοποίησή τους.
Γι' αυτόν τον λόγο δεν προμηθεύονται ανταλλακτικά, δεν διορθώνονται απορριμματοφόρα, δεν προμηθεύονται και υπάρχουν ελλείψεις σε σακούλες απορριμμάτων και σκούπες για το σάρωμα. Άλλωστε δεν κρύβουν και το «όραμά» τους για το σύνολο των υπηρεσιών του δήμου, για τον δήμο- επιτελείο με μάνατζερ που θα πουλά υπηρεσίες, κάτι που αποτυπώθηκε και στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας που ψηφίστηκε πρόσφατα από την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου.
Την ώρα που έχουν σκοπό να μπάσουν συνεργεία εργολάβου στην καθαριότητα με 320.000€, τα απορριμματοφόρα 149, 165, 384, 424, 414, 423, 413, 420, 675, 419, 421, 662, 734, οι τράκτορες 718, 567 και άλλα οχήματα (ανοικτά φορτηγά, φορτωτές, σάρωθρα κ.α.) παραμένουν για πάνω από 6 μήνες ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, όταν για να επιδιορθωθούν χρειάζονται πολύ λιγότερα χρήματα από τα 320.000€. Με 3000€ μπορούν να επιδιορθωθούν τουλάχιστον 7- 8 απορριμματοφόρα, ενώ κάποια οχήματα μπορούν να επιδιορθωθούν άμεσα με ανταλλακτικά που υπάρχουν αλλά επίτηδες δεν μπαίνουν στο μηχανουργείο. Στα παραπάνω πρέπει να προστεθούν 15 απορριμματοφόρα και 2 τράκτορες που εδώ και 3 μήνες έχουν εξαφανιστεί από το γκαράζ του δήμου και βρίσκονται σε ιδιωτικό συνεργείο αυτοκινήτων (οι αριθμοί τους είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου), χωρίς να έχει προηγηθεί καμιά απόφαση για διαγωνισμό ή απευθείας ανάθεση.
Οι δυνατότητες που έχει το μηχανουργείο αποδεικνύονται και από το γεγονός ότι ενώ η διοίκηση ήθελε να νοικιάσει, για τις ανάγκες των εκλογών, 6 αυτοκίνητα με 6.000€, μετά από πρόταση των συναδέλφων επισκευάστηκαν 12 αυτοκίνητα, τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν για τις εκλογές, με 4800€.
Η διοίκηση προσπαθώντας να αποποιηθεί ευθύνες, αλλά και να κρύψει ότι δουλεύει βάσει σχεδίου για τις ιδιωτικοποιήσεις, μεταθέτει τις ευθύνες στο ελεγκτικό συνέδριο, στην Περιφέρεια κ.α. Καταρχάς, γνωρίζουμε για ποιους δουλεύουν αυτές οι υπηρεσίες και ποιους νόμους εφαρμόζουν.
Αν, όμως, πραγματικά ενδιαφερόταν η διοίκηση να δώσει λύση στα προβλήματα, θα έπρεπε εδώ και καιρό να παλέψει μαζί με τους εργαζόμενους και τον λαό της πόλης απαιτώντας κονδύλια για την άμεση ενίσχυση του στόλου, απαιτώντας να παρακαμφτούν (αν υπάρχουν) διαδικαστικά ζητήματα για προμήθεια ανταλλακτικών, θα στήριζε και θα αγωνιζόταν να παραμείνουν στην εργασία τους οι συνάδελφοι συμβασιούχοι και δεν θα τους απέλυε. Τη Δευτέρα, με τη στάση της στην εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων για την επιστροφή στη δουλειά των συναδέλφων συμβασιούχων θα δείξει η διοίκηση αν πραγματικά θέλει να υπάρχει προσωπικό στην καθαριότητα και το μηχανουργείο.

Μπροστά στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην υπηρεσία καθαριότητας και το μηχανουργείο, η ΔΑΣ προτείνει:

- την άμεση προμήθεια ανταλλακτικών για να επιδιορθωθούν απορριμματοφόρα και άλλα απαραίτητα οχήματα για την καθαριότητα. Είναι απορίας άξιο γιατί δεν υπάρχουν διαδικαστικά προβλήματα για άλλες προμήθειες και απευθείας αναθέσεις.

- να επιστρέψουν άμεσα τα οχήματα που βρίσκονται παράνομα, εδώ και 3 μήνες, σε ιδιωτικό συνεργείο.

- να πάρει απορριμματοφόρα η διοίκηση από τον δήμο Αθηναίων (με έγγραφό του ο ίδιος ο δήμος Αθηναίων έχει προσφερθεί να παραχωρήσει δικά του απορριμματοφόρα). Αν χρειαστεί, να ζητηθεί βοήθεια από τους όμορους δήμους.

- να επιστρέψουν στην υπηρεσία καθαριότητας όσοι εργάζονται σε άλλες υπηρεσίες και μισθοδοτούνται από τη διεύθυνση καθαριότητας. Φυσικά, δεν μιλάμε για τους ελάχιστους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.

- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και μονιμοποίηση των συμβασιούχων.

Καλούμε τους συναδέλφους και τους δημότες της πόλης να μην επιτρέψουν την ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας και του μηχανουργείου. Αποδεδειγμένα, όποια δημόσια υπηρεσία ιδιωτικοποιήθηκε ή εισχώρησαν σ' αυτήν ιδιώτες κοστίζει περισσότερο στον λαό (ΔΕΗ, υπηρεσίες υγείας κ.α.). Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μέρος στις συνελεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στους χώρους δουλειάς.

Την Δευτέρα 14/05 στο δημοτικό συμβούλιο (2μμ) να αναδείξουμε και να αποτρέψουμε τους σχεδιασμούς της διοίκησης.