Αντιδράσεις για την κατάργηση του δρομολογίου Ιντερσίτι Καλαμπάκα - Αθήνα - Καλαμπάκα
Σε ιδιωτική εταιρεία παραχώρησε ο ΟΣΕ την έκδοση εισιτηρίων στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Η εταιρεία, που θα λειτουργεί τα εκδοτήρια επί 24ώρου βάσεως, θα εισπράττει το 2,5% επί της αξίας των εισιτηρίων.
Ως δικαιολογία για την παράδοση των εκδοτηρίων του σιδηροδρομικού σταθμού Λάρισας σε ιδιώτες, αναφέρεται η έλλειψη προσωπικού του ΟΣΕ στο σταθμό. Ομως, αυτή η έλλειψη δεν προέκυψε τυχαία, αλλά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής για τη λεγόμενη «εξυγίανση» του Οργανισμού που εφαρμόζει η κυβέρνηση. Μια πολιτική, που, εκτός των άλλων, οδηγεί και στη μείωση, έως και τη συρρίκνωση του αριθμού των εργαζομένων (με την κατάργηση νέων προσλήψεων, την αύξηση των συνταξιοδοτήσεων, αλλά και τις μετατάξεις) και, επί της ουσίας, δεν είναι άλλο παρά προετοιμασία για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής επιβάλλονται και οι απανωτές αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων στα τρένα - και νέα αύξηση αναμένεται εντός των ημερών - οι οποίες έχουν εκτιναχθεί στα ύψη, με αποτέλεσμα το πάλαι ποτέ φτηνό λαϊκό μεταφορικό μέσο που ήταν ο σιδηρόδρομος, να έχει καταστεί πανάκριβο και απλησίαστο για τα φτωχά, λαϊκά βαλάντια.
Την ίδια πολιτική εξυπηρετούν και οι αποφάσεις για περικοπές και καταργήσεις δρομολογίων, όπως η πρόσφατη που πήρε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κατάργηση του δρομολογίου του Ιντερσίτι Καλαμπάκα - Αθήνα - Καλαμπάκα. Μια απόφαση που έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις του λαού και των φορέων της Τρικάλων και της Καρδίτσας, που κάνουν λόγο για περαιτέρω απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας και απαιτούν από τη κυβέρνηση την άμεση επαναλειτουργία του συγκεκριμένου δρομολογίου.
πηγή : Εφημερίδα "Ριζοσπάστης", 10/8/2011