2 Μαρ 2017

«Μπλόκο» σε κινητικότητα & επιλογή προϊσταμένων από τα (μη) επικαιροποιημένα οργανογράμματα

Με μεγάλα εμπόδια φαίνεται ότι θα ξεκινήσει το νέο σύστημα μετακινήσεων στο Δημόσιο, αλλά και η διαδικασία επιλογής προϊσταμένων, λόγω της καθυστέρησης των δημοσίων φορέων να προχωρήσουν στην επαναξιολόγηση των οργανογραμμάτων τους.

Η τελευταία προθεσμία που έχει θέσει το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης στους φορείς έληξε στις 15 Φεβρουαρίου και όπως έχει γράψει η aftodioikisi.gr, στο υπουργείο δεν υπάρχει διάθεση για νέα παράταση.
Ποια αποτελέσματα καταγράφηκαν εντός της προθεσμίας; Νέα οργανογράμματα έστειλαν μόνο τρία υπουργεία, οκτώ υπουργεία έστειλαν προσχέδια οργανογραμμάτων, ενώ εντός προθεσμίας έστειλε οργανογράμματα και μια μειοψηφία από νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και ΟΤΑ.
Τα οργανογράμματα έχουν κομβικό ρόλο στην κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό. Θα συνδυαστούν όχι μόνο με τη συμμετοχή των φορέων στο νέο σύστημα κινητικότητας, αλλά και με τον σχεδιασμό των προσλήψεων. Συνοπτικά, όποιος φορέας δεν επαναξιολογήσει και ψηφιοποιήσει το οργανόγραμμά του, δεν θα παίρνει προσωπικό.
Βέβαια, οι πρώτες «εμπλοκές» αναμένεται να εμφανιστούν στην διαδικασία της κινητικότητας, που «ξεκλειδώνει» στις 15 Απριλίου και όπως φαίνεται θα αφήσει «εκτός» των πρώτων κύκλων μεγάλη μερίδα υπαλλήλων, αλλά και στο νέο σύστημα επιλογής προϊσταμένων.
Για την υλοποίηση του συστήματος για τους managers του Δημοσίου, απαιτείται να αποτυπώνονται στα οργανογράμματα τα περιγράμματα θέσεων ευθύνης. Από το σκηνικό που δημιουργείται φαίνεται ότι θα αργήσει περαιτέρω η διαδικασία των κρίσεων.