26 Φεβ 2014

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ: Γιατί δεν έχει κεφάλαιο στις προτάσεις της η παράταξη ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ;


Υπάρχουν λίγοι - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - συμπολίτες που απευθύνουν σε εμάς τους πολιτευάμενους σοβαρές - to the point -  ερωτήσεις και ασκούν την κριτική τους επί θεμάτων της κοινότητας και όχι επί του κουτσομπολιού.

Τέτοιος συμπολίτης μου επισήμανε ότι στο πλαίσιο των δέκα ιεραρχημένων θεμάτων - προτάσεων που προβάλουμε (και στο οποίο το τοπικό κατεστημένο δεν τοποθετείται αφού προτιμάει να κρίνει τους χαρακτήρες, τον σωματότυπο, τα σόγια των υποψηφίων) δεν λέμε τίποτα για το κυκλοφοριακό.

Έτσι φαίνεται με πρώτη ματιά σε όσους δεν γνωρίζουν και περιμένουν να κρίνουν από τις επικεφαλίδες. (και ο συνομιλητής μας δικαιολογημένα δεν γνώριζε, δεν είναι ούτε εκ των πολιτευαμένων, ούτε εκ των ειδικών, άρα δικαιούται να μην ξέρει. Oι άλλοι  είναι νούμερα που παριστάνουν πώς δεν ξέρουν για να μην μιλήσουν).

Γιατί λοιπόν δεν έχουμε στους δέκα στόχους της επόμενης πενταετίας κάτι για το κυκλοφοριακό εμείς αναγνώστη μου;

Είμαστε χαζοί ή δεν ξέρουμε ότι είναι μεγάλο κεφάλαιο στα του δήμου μας; Μας διέφυγε;

ΛΟΙΠΟΝ. Θα στο εξηγήσουμε. Έχουμε 4 σημαντικούς λόγους.

1ος λόγος: Ελ. Πεντέλης

ΕΧΟΥΜΕ που λες αναγνώστη μου, ένα σημαντικό κεφάλαιο για το κυκλοφοριακό, άσχετα αν δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά:
ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΡΥΜΟΤΟΜΟΥΜΕΝΩΝ- ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ - ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ.
Πρόκειται για έναν δρόμο - που ακόμα και στα νέα, μικρότερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του - είναι ΚΟΜΒΙΚΟΣ για την διαχείριση του κυκλοφοριακού προβλήματος τους Χαλανδρίου.

Μαζί με την διάνοιξη της Φραγκοκλησιάς, που ακούμε από την διοίκηση του δήμου,  ότι προχωράει η δημοπράτησή της  αλλάζουν το κυκλοφοριακό τοπίο του Χαλανδρίου (το ακούμε τώρα προεκλογικά, που ο δήμαρχος έχει πάρει το μαγικό ραβδί, αλλά στα μεγάλα θέματα της πόλης εμείς δεν είμαστε κακόπιστοι και ελπίζουμε να είναι έτσι, έστω και τώρα).

Αυτό είναι εύκολο να το κατανοήσεις αναγνώστη μου, δεν χρειάζεσαι πτυχίο κυκλοφοριολόγου του MIT.

Έχει να κάνει με την ολοκλήρωση ενός περιφερειακού κυκλοφοριακού δακτυλίου παράκαμψης του κεντρικού πολεοδομικού συγκροτήματος του Χαλανδρίου(ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΕΛ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ/ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ από τα ανατολικά, ΚΗΦΙΣΙΑΣ , ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΣΙΑ από τα δυτικά).

Αυτό σημαίνει απλά ότι όσοι υποχρεούνται να διασχίζουν το κέντρο του Χαλανδρίου, ξεκινώντας από Βριλήσσια, Γέρακα, Πεντέλη, Μελίσσια κλπ για να πηγαίνουν προς το κέντρο της Αθήνας (και πίσω) θα έχουν πολύ πιο βολική λύση για να κάνουν την δουλειά τους από το φρακάρουν στους χιαστή άξονες που περνούν μέσα από το κέντρο του Χαλανδρίου  (λ. Πεντέλης - Γκίνη - 25ης Μαρτίου - Εθνικής Αντιστάσεως στον άξονα ΒΟΡΡΑΣ/ΝΟΤΟΣ και  Παπανικολή/ Παλαιολόγου - πλ. ΦΛΥΑΣ στον άξονα ΑΝΑΤΟΛΗ/ΔΥΣΗ.)

Δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική.

Ούτε το 2002, που λέγαμε μόνοι μας αυτά τα κινέζικα και υπερασπιζόμασταν μόνοι μας, την διάνοιξη της Ελ. Πεντέλης και της Φραγκοκλησιάς είμασταν ... Κολόμβοι.

ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ  ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑΣ ΕΚΛΟΓΑΣ.

Δεν ψηφοθηρούμε ως Καλοχαιρέτες και δεν κατερχόμαστε στας εκλογάς για να το παίξουμε ψυχαναλυτές, κριτές, δικαστές των αντιπάλων μας και να τους βγάλουμε όλους διεφθαρμένους, τρελούς ή χαζούς. (ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ τους βγάζουμε, αλλά ΕΙΝΑΙ, δεν φταίμε εμείς).

Η διαμόρφωση περιφερειακών δακτυλίων κυκλοφορίας γύρω από τις πόλεις έχει ανακαλυφθεί σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, εκεί που οι πόλεις είναι οργανωμένες και λειτουργούν ανθρώπινα, χρόνια πολλά τώρα.

2ος λόγος: ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ

 Διότι ένα ακόμα κεφάλαιο - σαφώς το 11ο - μεγάλων παρεμβάσεων στην πόλη, είναι για εμάς το ΥΠΟΓΕΙΟ ΓΚΑΡΑΖ στην πλατεία.

ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΜΕ (και θα επανέλθουμε σε αυτό και κάποιοι θα χάσουντον ύπνο τους και την .... σανίδα τους, που θα τους την βάλουμε στον .... μούσκιο).

Είναι ΤΟ ΤΡΙΤΟ (μετά το δημαρχείο και τον χώρο οργάνωσης της καθαριότητας) μεγάλο έργο που έχει ανάγκη το Χαλάνδρι.

Αλλά επειδή δεν θέλουμε να σηκώσουμε πολύ ψηλά τον πήχη των προσδοκιών, αποφασίσαμε να το αφήσουμε ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ ΜΑΣ, λόγω της οικονομικής κρίσης (διότι οι στόχοι μας είναι ιεραρχημένοι και κοστολογημένοι), χωρίς να το απεμπολήσουμε βέβαια ως στόχο.

Ανομολόγητη φιλοδοξία μας - αν μας δώσεις την εντολή τον Μάιο - είναι ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΓΚΑΡΑΖ να κατασκευαστούν ως ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ έργο, εφ' όσον υπάρξουν τα αναγκαία χρηματοδοτικά εργαλεία. (θα επανέλθουμε σε αυτό).

Αποδεικνύουμε λοιπόν ότι εμείς παίζουμε αλλιώς το παιχνίδι, έχοντας απορρίψει την παραδοσιακή προεκλογική μπουρδολογία,  και  ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΜΕ απέναντι σου μόνο για το δημαρχείο, το οποίο θα ξεκινήσει ακόμα και αν δεν καταφέρουμε να το συνδέσουμε με το υπόγειο γκαράζ στην πλατεία (δηλαδή αν δεν έχουμε χρήμα και για τα δύο) και αναγκαστούμε να  αφήσουμε το δεύτερο έργο για την επόμενη πενταετία.

Ό,τι δεν έγινε σε είκοσι χρόνια, δεν θα το τάξουμε εμείς σε μια πενταετία.

3ος λόγος: ΜΝΗΜΟΝΙΟ - ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Διότι η κυβέρνηση των μνημονίων και ο Ράιχενμπαχ φρόντισαν να μην έχουμε δημοτικούς αστυνομικούς και άρα δεν μπορούμε να "τάξουμε" έλεγχο της παράνομης στάθμευσης.

Θα μας αφήσουν να φτιάξουμε  ξανά την απαραίτητη υπηρεσία για να ελέγξουμε την κυκλοφοριακή αυθαιρεσία;
Ε τι να σου πούμε; Ποιος ξέρει; Εξαρτάται τι θα ψηφίσεις.

Αυτοδιοικητικοί είμαστε, δεν είμαστε και ο μάντης Κάλχας.

Και οι προτάσεις μας, σας είπαμε ότι θέλουμε να είναι ΕΦΑΡΜOΣΙΜΕΣ, ούτως ή άλλως.
Πώς να ελέγξουμε την παράνομη στάθμευση χωρίς δημοτική αστυνομία;

Αλλά και εσύ αναγνώστη μου, μην κάθεσαι και ακούς τους Μαυρογυαλούρους που λένε ότι είναι "άσχετη η αυτοδιοίκηση με το μνημόνιο" σαν χαϊβάνι.

Και μην ξεχάσεις να τιμωρήσεις τις δυνάμεις του μνημονίου και τα τσιράκια τους, τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, είτε είναι ένστολοι (χρισμένοι), είτε σου εμφανίζονται ντυμένοι  με ... πολιτικά (ψευτοανεξάρτητοι).

Άμα νομίζεις ότι είναι άσχετα τα τοπικά προβλήματα και η αντιμετώπισή τους με τα μνημόνια και τις οριζόντιες περικοπές στην αυτοδιοίκηση αναγνώστη μου, μην μας ψηφίσεις, να ψηφίσεις αυτούς που τα λένε για να τους ελέγξεις μετά αν μόνοι τους, χωρίς υπηρεσία  θα ελέγχουν την παράνομη στάθμευση, θα κόβουν κλήσεις και θα πλένουν τους κάδους μόλις βγουν δημαρχάρες.

ΕΜΕΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΜΕ!

4ος ΛΟΓΟΣ: Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ

Διότι εμείς (χωρίς να το τάξουμε, αφού πρόκειται για αστεία, αυτονόητη παρέμβαση)  ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ  ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ  να μην κάνει τίποτα άλλο εκτός από το να πηγαινοέρχεται από τον σταθμό του ΜΕΤΡΟ μέχρι την πλατεία Χαλανδρίου, θα φροντίσουμε να έχει οδηγό και κάθε μέρα βενζίνη για να κινείται, για να μπορούν να εξυπηρετούνται οι επισκέπτες της πόλης και της αγοράς μας, μέχρι να έρθει με το καλό, το ΜΕΤΡΟ στο κέντρο της πόλης (όπως εξαγγέλλουν όλοι οι άλλοι, λες και θα επεκτείνουν μόνοι τους το ΜΕΤΡΟ).

ΝΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΕΣ  ΜΙΚΡΟΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Και είναι απορίας άξιο ότι τόσα χρόνια κανείς δεν πρόσθεσε σε αυτή την πόλη ούτε ένα ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!

Αυτά τα λίγα για αρχή, στο θέμα του κυκλοφοριακού.



ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ

"στην Πλατεία", http://stinplatia.blogspot.gr/, 24/2/2014
http://allazoumeporeia.weebly.com/