Με το ρόλο που καλούνται να παίξουν οι εκπαιδευτικοί στην αποτροπή μαθητικών καταλήψεων στα σχολεία τους, ασχολείται δελτίο τύπου(!) που εξέδωσε η Διεύθυνση Δ.Ε. Φθιώτιδας.
Η ανακοίνωση αναφέρεται γενικώς στην "κρίσιμη περίοδο που διέρχεται η χώρα", χωρίς να κάνει καμία νύξη για τις αγωνίες και τα αδιέξοδα των μαθητών και των οικογένειών τους, ανάγει σε κίνδυνο για την "εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των σχολείων" τις μαθητικές κινητοποιήσεις και όχι βεβαίως τις μνημονιακές περικοπές και ελλείψεις στην εκπαίδευση, απαξιώνει και δαιμονοποιεί γενικά κάθε μαθητική κατάληψη, αποδίδοντας αδιακρίτως ευθύνες για "ζημιές και απώλεια εκπαιδευτικού χρόνου" και εντέλει αναπαράγει πιστά την κυβερνητική επιχειρηματολογία μιλώντας για "αποσταθεροποιήσεις και ακραίες συμπεριφορές".
Είναι πραγματικά απογοητευτικό ότι μοιάζει περισσότερο σαν μια αστυνομικού τύπου ανακοίνωση, που έγραψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο οποίος ζητά διασφάλιση της "τάξης" και αποφυγή κάθε είδους αντιδράσεων στα σχολεία, παρά σαν μια ανακοίνωση αληθινών εκπαιδευτικών, που βρίσκονται κοντά στους μαθητές τους και ενδιαφέρονται πραγματικά γιαυτούς και τα προβλήματά τους.
Διαβάστε τις "συμβουλές" προς τους εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας:
- Η χώρα μας διέρχεται μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις της σύγχρονης ιστορίας της σε όλα τα επίπεδα του οικονομικού και πολιτικού βίου.Σ' αυτή τη δύσκολη συγκυρία καλούμαστε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές/τριες,γονείς, εκπαιδευτικοί και διοίκηση της Εκπαίδευσης, να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των σχολείων.
- Οι απόπειρες κατάληψης των σχολείων, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, οδηγούν σε αποσταθεροποίηση της συλλογικής προσπάθειας για μια Εκπαίδευση, η οποία αποτελεί τη μόνη επένδυση για το μέλλον της χώρας.
- Τα κακώς κείμενα του εκπαιδευτικού συστήματος διορθώνονται με μόχθους και θυσίες εντός του σχολείου ενώ οι καταλήψεις έχει αποδειχθεί στην πορεία του χρόνου ότι μόνο υλικές ζημίες και απώλεια πολύτιμων διδακτικών ωρών έχουν επιφέρει.
- Χρειάζεται, εν κατακλείδι, από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα μία συντονισμένη προσπάθεια επίλυσης των όποιων προβλημάτων προκύπτουν, με δημοκρατικό διάλογο και διάθεση συνεννόησης, τα οποία δυναμιτίζονται όταν υιοθετούνται ακραίες συμπεριφορές.
Εδώ το δελτίο τύπου
http://halandripedia.blogspot.gr/, 6/10/2012