Συνέχιση των κινητοποιήσεων, με αποκλεισμό του ΧΥΤΑ Φυλής, δημοτικών αμαξοστασίων και δημαρχείων, αναμένεται να αποφασίσει, σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, η ΠΟΕ-ΟΤΑ που έχει συγκαλέσει για το λόγο αυτό σύσκεψη όλων των Σωματείων-μελών της στη χωματερή Φυλής στις 6 και μισή το απόγευμα.
Ανάλογα αναμένεται να πράξουν και οι εργαζόμενοι στη Θεσσαλονίκη τους οποίους καλεί η Ομοσπονδία των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε έκτακτη σύσκεψη στο ΧΥΤΑ Μαυροράχης την προσεχή Τετάρτη στις 10 το πρωί.
Οι κινητοποιήσεις αυτές θα κρατήσουν, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, αλλά και όπως το είχε επισημαίνει η aftodioikisi.gr, μέχρι τις 19 Οκτωβρίου, ημέρα κατά την οποία για μια ακόμη φορά η χώρα θα μπει στην «εντατική» εξαιτίας της 24ωρης απεργίας ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ.
Τι σημαίνει αυτό, με λίγα λόγια; Πως και το προσεχές διάστημα η χώρα θα στενάζει κάτω από την «μπότα» των σκουπιδιών και της δυσωδίας, αλλά και του άμεσου κινδύνου για τη δημόσια υγεία. Ωστόσο, να σημειωθεί πως οι εργαζόμενοι την Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνουν αποκομιδή από ευαίσθητους χώρους, όπως είναι τα σχολεία, το νοσηλευτικά ιδρύματα και οι λαϊκές.
Αύριο, εξάλλου, έχει ήδη προγραμματίσει στάση εργασίας από τις 11 και μισή το πρωί έως το τέλος το ωραρίου, καθώς και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Καραϊσκάκη και πορεία προς του υπουργείο Εσωτερικών και τη Βουλή. Ξεχωριστή συγκέντρωση θα πραγματοποιήσει το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής στις 11 το πρωί στην πλατεία Ομονοίας.
πηγή : http://www.aftodioikisi.gr/, 10/10/2011