25 Μαΐ 2017

Ο δήμαρχος Αλίμου λέει “Ναι” στην ιδιωτικοποίηση της υπηρεσίας καθαριότητας (ηχητικό)

Την ξεκάθαρη βούλησή του να εκχωρήσει σε ιδιώτη τις υπηρεσίες καθαριότητας που παρέχουν σήμερα οι συμβασιούχοι, στην περίπτωση που το Κράτος δεν του δώσει άλλη δυνατότητα από τον Ιανουάριο του 2018, αποκάλυψε ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Επικοινωνία 94 FM και την εκπομπή ”Δημοτικές Διαπλοκές”.

«Είμαι ξεκάθαρος και το έχω πει συνεργασία με ιδιώτη στην καθαριότητα! Τις υπηρεσίες που δεν μπορούν πια να μου παράσχουν οι άνθρωποι που δεν θα είναι στη δουλειά απ’ ό,τι φαίνεται από τον Ιανουάριο, να μου τις παρέχει ένας ιδιώτης. Διότι εγώ δεν μπορώ να περιμένω κανά δυο-τρία χρόνια πώς το κράτος θα λύσει, αν θα λύσει, το πρόβλημα. Εγώ πρέπει να έχω την πόλη καθαρή, υγειονομικά πρέπει να προστατεύσω τους συνδημότες μου, αισθητικά και περιβαλλοντικά δεν μπορώ να δεχτώ και να έχω καμία υποβάθμιση, εγώ λοιπόν θα πάω σε συνεργασία με ιδιώτη! Πιστεύω με τα ίδια χρήματα που δίνω σήμερα στους συμβασιούχους, ίσως και με κάτι λιγότερο, θα έχω τουλάχιστον το ίδιο αποτέλεσμα που έχω και σήμερα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κονδύλης.

Ο ίδιος κάνοντας έναν μίνι απολογισμό του μέχρι σήμερα έργου της δημοτικής του αρχής, υποστήριξε πώς έχει υλοποιήσει ήδη το 70-80% του προεκλογικού του προγράμματος, δήλωσε ικανοποιημένος από την αντιμετώπιση των προβλημάτων καθημερινότητας, ενώ ταυτόχρονα αναφέρθηκε σε μία σειρά έργων που υλοποιούνται στην πόλη, τόσο από την Περιφέρεια Αττικής, όσο και από ίδιους πόρους.

«Γίνεται δουλειά, μπορούμε να κάνουμε και περισσότερα, διαρκώς θέλουμε να κάνουμε νέα πράγματα», υπογράμμισε ο δήμαρχος Αλίμου, ο οποίος έκανε ιδιαίτερη μνεία στη συνεργασία των δήμων Αλίμου, Παλαιού Φαλήρου, Καλλιθέας και την πρόσφατη σύσταση του Διαδημοτικού Συνδέσμου Δήμων Νότιας Αθήνας, προκειμένου να προχωρήσει η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου.