1 Νοε 2016

Νίκος Πράσσος: Ευχαριστήρια επιστολή προς συνδημότες

Φίλες και Φίλοι,

Αγαπητοί Συνδημότες,

Πριν από περίπου δυόμισι χρόνια αναδείχθηκε το νέο Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου μας κατόπιν των αρχαιρεσιών που είχαν τότε πραγματοποιηθεί.

Έκτοτε η παράταξή μας, την οποία στηρίξατε με την ψήφο σας, εκπροσωπήθηκε επάξια από τρεις εκπροσώπους του συνδυασμού μας. Σήμερα και κατόπιν της παραίτησης ενός εκ των εκπροσώπων μας, κλήθηκα να τον αντικαταστήσω, αναλαμβάνοντας καθήκοντα δημοτικού συμβούλου στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας. 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον φίλο και συνυποψήφιό μου, Σταμάτη Καραμολέγκο, που τίμησε μια συμφωνία που κάναμε μεταξύ μας προεκλογικά, καθώς και τον αμέσως επόμενο επιλαχόντα του συνδυασμού μας, τον κ. Ηλία Ντάβαρη που δέχτηκε να παραιτηθεί υπέρ μου. 

Πρωτίστως, όμως, θα ήθελα θερμά να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά, όλους εσάς που τιμήσατε με την ψήφο σας τον συνδυασμό μας και εμένα προσωπικά, καθώς και να ανανεώσω τη δέσμευσή μου απέναντί σας ότι θα προσπαθήσω να σας εκπροσωπήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τη θέση του δημοτικού συμβούλου, σε συνεργασία με τον επικεφαλής του συνδυασμού μας, Στάθη Ανδρεόπουλο. 

Άλλωστε, όπως πιθανόν πολλοί από εσάς ήδη να γνωρίζετε, παρακολουθώ τα τελευταία δυόμισι χρόνια τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, είμαι ενήμερος για όλα τα θέματα που αφορούν την πόλη μας και έτοιμος θα συνεισφέρω το δικό μου λιθαράκι στην κοινή προσπάθεια για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της πόλης μας. 

Με εκτίμηση προς όλους εσάς,

Νίκος Πράσσος